Za boljše delovanje ta stran, uporablja piškotke

Več o piškotkih

Strinjam se

NS-Ljutomer.si uporablja piškotke, če boste nadaljevali brskanje po našem spletnem mestu, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta kliknite "Strinjam se".
Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku

 

mera majhen        

nogometni tabor2014 piknik podelitev  25Nogometni tabor se je zaključil s piknikom s starši, podelitvijo priznanj in nogometno tekmo, kjer so se pomerili otroci in njihovi starši. Slike z letošnjega tabora najdete v naši galeriji slik.

Izdelava spletnih strani    turnirji com   

Značilnosti in lastnosti igralcev U-9

moja igra u8 jan 2014  108Situacija pri tej starostni dobi je podobna prejšnji starostni kategoriji (U-8). Še vedno koristimo široko osnovno pripravo kjer podpiramo naravni razvoj in enakomerno razvijamo skozi igro vse mišične  skupine.Pri tehničnih elementih je

zelo pomembno veliko ponavljanja skozi različne igre. Otrokom v tej starosti se izboljša sposobnost vzdržljivosti (daljše trajanje z manjšo intenzivnostjo) in koncentracije. Z vajami splošne koordinacije dosežemo boljše izkoriščanje dane moči, poveča se jim koncentracija in sposobnost zaznavanja podrobnosti. Zelo dobro in z večjo hitrostjo povezujejo različne spretnosti (tek, zaporedne vaje in zadevanje cilja).

Osnovne naloge
1. Nadaljevanje razvijanja sposobnosti U-8
2. Trening in igro zasnovati na trikotnikih (U-8) ter nadgraditi s četrtim igralcem
• nenehno poudarjati diamantno obliko pri napadu na gol, kot pri vmetavanjih žoge v igro
• nenehno spodbujati uporabo širine igrišča - igra na obeh straneh
• spodbujati najvišje stoječe igralce (ko ima njihova ekipa žogo v posesti) naj globino napadajo široko
3. Spodbujati razmišljanje kako je v nogometu pomembno ekipno podpiranje med soigralci, še posebej v igri 3:3 in 4:4
4. Spodbujati igralce naj igrajo v obeh smereh, sugerirati vsem, naj po izgubljeni žogi aktivno pomagajo v fazi branjenja, prav tako morajo igralci z obrambnimi nalogami aktivno sodelovati v fazi napada
5. Obrazložiti vse dele stopala, ter razvijati razgibanost le tega (ZDS, NDS, SNDS, Nart, Podplat)
6. Razvijati in dopolnjevati vlogo vratarja (rotiramo z vsemi igralci)
• Osnovno lovljenje žoge
• Oženje kota pri strelu na vrata
• Podajanje žoge z roko
• Spodbujati gibanje na rob vratarjevega prostora in višje, ter aktivno sodelovanje v igri z uporabo nog
6. Nadaljevati razvijanje osnovnih tehnik upravljanja žoge kot so vodenje, varanje, streli na gol. Opozarjati na točne podaje, nadzor nad žogo in poskušati z daljšimi pas podajami; otroci v tej starosti radi tečejo, skačejo, se lovijo in se igrajo z žogo.
U10 Ljutomer_Bakovci Junij_2013Elementarne igre:
Uporabljamo jih za razvoj osnovne motorike, nadgradnjo gibalnih znanj in sposobnosti, zelo pomembno je kako jih pripravimo. Upoštevati je potrebno raznolikost vsebine s čim večjim številom različnih pripomočkov, največkrat se uporabljajo pri ogrevanjih.
-vrste elementarnih iger:
* lovljenja in druge ogrevalne igre
* tekmovalne igre
* štafetne igre (štafetni teki, štafete na mestu, skupinski teki)
* borilne igre
* pripravljalne igre
* prirejene igre (rokomet, košarka, odbojka, nogometni tenis...)
* mirne igre (percepcije - zaznavanja,...)
-metodika: razlaga, demonstracija, igra, korekcija, prilagoditev ciljem teninga
-namen: celosten razvoj otroka, močan spoznavni vidik, uresničevanje specialno-didaktičnih nalog, zagotavljanje osebnostnih dejavnikov učenja, emocionalno in socialno učenje
Osnovni principi moštvene igre
a.) Pomen prostora : širina, dolžina, globina, razumevanje ekipnega trikotnika
• Pomoč pri napadanju - večji trikotnik
• Pomoč pri branjenju - manjši trikotnik
b.) Določimo vlogo vratarja
• Kako uporabljati roke za branjenje gola
• Izhod iz vrat za prestrezanje dolgih žog z nogo ko je to potrebno
• Izhod iz vratarjevega prostora in višje, potrebno ga je spodbujati za aktivno vključevanje v igro
c.) Spodbujanje igralcev za še večje sodelovanje v igri
• Kolektivni napad in branjenje
• Rotiranje vseh igralcev na vseh igralnih mestih
• Uporaba velikega in malega trikotnika med igralci
d.) Pomen prostora pri prekinitvah v napadu
• Oblika napada pri strelu na vrata in pri vmetavanju žoge v igro (aut, golaut)
• Uporaba širine celotnega igralnega prostora
e.) Ko imajo žogo v posesti naj igro "raztegnejo" na vseh pozicijah in z najvišje postavljenimi igralci poskušajo priti preko širine v globino proti vratom nasprotnika
f.) Razvijati priložnosti pri izvajanju kota in auta

LOGIKA (RAZUMEVANJE) IGRE
• Do 12. leta na tem elementu še ni poudarka, ocenjuje pa se, koliko so posamezniki za to nadarjeni.

Nogometni tabor Ljutomer 2013Povzetek
• Poudarjati pomembnost koriščenja celotnega igralnega prostora in gibanje v obliki „trikotnika". Izkoristiti širino in globino v obe smeri.
• Nadaljevati z izboljševanjem osnovnih tehničnih prvin
• Poudarjati igro vseh igralcev v obe smeri
• Poudarjati igro trikotnika v fazi napada
Igra je za vse igralce - vsakogar je potrebno spodbujati k sodelovanju še posebej tiste z manj poguma. Na treningu in tekmi vedno spodbujamo uporabo spretnosti, kreativnosti in samo odločanja, ne lovimo rezultatov za vsako ceno! Ne pričakujte pri najmlajših uporabo pas igre, ter izvajanja taktičnih zamisli v povezavi z igralnimi mesti, za te stvari bo v prihodnosti dovolj časa.
Na treningih se pri učenju izogibajmo predolgemu govorjenju ter  razlaganju vaj in nalog katere bodo igralci opravljali. Predvsem je pomembna pravilna demonstracija tehničnega elementa, usmerjanje in opozarjanje med samo izvedbo, veliko ponovitev... Ne skoparimo s pohvalami, nikakor pa ni treba pretiravati

PUSTIMO NAJ BO ČIMBOLJ PREPROSTO!
Izvajanje nekakšnih igralnih sistemov narekuje najmlajšim igralcem ozko-usmerjeno točno določeno gibanje namesto, da se zares igrajo. Prav tako ne zatirajte ustvarjalnih in nadarjenih „driblerjev". To je čas, ko igralci preizkušajo vse svoje sposobnosti in se učijo na poizkusih in napakah. Spodbujajmo jih tako na treningih kot na tekmah, da je to njihova igra in naj jo igrajo z veseljem.
Zavedajmo se, da je nogomet igra igralcev, zato praviloma naj na tekmah vstopijo v igro vsi igralci.

TEORETIČNI POUK
- pravila Fair play
- informacije o opremi
- pravila igre
- red in disciplina (pozdravljanje, obnašanje pred, med in po treningu, enotna oprema, pozdravljanje vseh ljudi v klubu, medsebojni odnosi,)...
- skrb za zdravje (kape, tuširanje, preoblačenje v suha oblačila,)...

KOORDINACIJA, HITROST, GIBLJIVOST, VZDRŽLJIVOST, MOČ
Glej:
- teoretične informacije in praktične vaje o koord/hitrosti/gibljivosti/moč/vzdržljivost - M.Pocrnjič: Trener mladih - zapis predavanj
- Pero Dujmović: Fizička priprema nogometaša
• vaje za razvoj koordinacije
• vaje za razvoj gibljivosti
• vaje za razvoj hitrosti (vseh vrst)

Nogometni tabor Ljutomer 2013KONDICIJSKE SPOSOBNOSTI
Približno 25 % vadbe je namenjeno izboljšavi kondicijskih sposobnosti (šola teka, hitrost, koordinacija, gibljivost, vzdržljivost, moč).

ŠOLA TEKA
*Šola teka sicer spada v poglavje »tehnika brez žoge«, a je zaradi očitne povezanosti z razvojem motoričnih sposobnosti uvrščena pod to poglavje
Glej: tehnika teka - B.Elsner: Šolanje trener C-praktično
• tek po prstih
• skiping na mestu
• skiping v gibanju
• tek z dvigovanjem kolen
• tek z dvigovanjem pet
• tek s povezavo dviganja kolen in pet
• hopsanje
• tek s poudarjenim korakom
• tek nazaj
• tek bočno in nazaj prisunski koraki
• tek bočno in nazaj križni koraki
• tek s spremembo smeri
• varanje s telesom v teku
• grabljenje
• striženje
• jogging poskoki
• sonožni odriv, enonožni odriv

TEHNIČNI ELEMENTI (vse z obema nogama!)
Glej: Metodika treniranja udarcev (B.Elsner: Šolanje trener C-praktično)
• Sprejemanje in zaustavljanje žoge:
- »po tleh« z NDS: - zaustavljanje na mestu (amortizacija)
- sprejemanje v gibanju
- »visoke« žoge: - z NDS (zapreka)
- s podplatom (zapreka)
• Odvzemanje žoge:
- osnovno odvzemanje (NDS)
• Vodenje žoge:
- z ZDS
- s spremembami smeri (NDS, ZDS)
- »osmica« z ZDS in NDS
• Varanje: - košenje (»haklanje«):
- izpadni korak (košenje navzven)
• Udarec: z NDS :
- mirujoče žoge
- iz vodenja
- »podane žoge« iz različnih smeri

Turnir Veržej 2013TAKTIKA
INDIVIDUALNA TAKTIKA:
Napad:
* Odkrivanje v prazen prostor, vstran od nasprotnika
* Vodenje žoge:
- glava gor (pregled igre)
- vodenje žoge z nogo, ki je bolj oddaljena od nasprotnika
* Udarci: 1:1 z vratarjem strel po tleh z NDS
*Podaje: če je igralec za hrbtom obvezna povratna podaja
*Učiti ter izpopolnjevati osnovne kombinacije pri prekinitvah igre (prosti strel, indirekt, udarec iz kota,...)
Obramba:
• pokrivanje:
- 1:1 (med nasprotnikom in vrati, polbočno usmerjanje vstran od vrat)
- Napasti nasprotnika v trenutku sprejete žoge, če to ni možno, ne izpadati iz igre
• prestrezanje (učenje čitanja prestrezanja žoge)

DOKUMENTACIJA TRENERJEV
Trenerji so dolžni voditi sledečo dokumentacijo in jo imeti vedno na razpolago za vpogled vodstvu Nogometne šole:
1. Osnovne podatke o igralcih z vsemi podatki (naslov, telefon, starši, šola,..)
2. Testiranje
3. Načrtovanje in poročila
4. Mesečno prisotnost igralcev na treningih
5. Oddaja pobrane vadnine po navodilih vodje NŠ

mera logo

inst kapun

abak TV AS oglas