Za boljše delovanje ta stran, uporablja piškotke

Več o piškotkih

Strinjam se

NS-Ljutomer.si uporablja piškotke, če boste nadaljevali brskanje po našem spletnem mestu, sklepamo, da se z uporabo piškotkov strinjate. Za nadaljevanje uporabe spletnega mesta kliknite "Strinjam se".
Nastavitve za piškotke lahko nadzirate in spreminjate v svojem spletnem brskalniku

 

mera majhen        

nogometni tabor2014 piknik podelitev  25Nogometni tabor se je zaključil s piknikom s starši, podelitvijo priznanj in nogometno tekmo, kjer so se pomerili otroci in njihovi starši. Slike z letošnjega tabora najdete v naši galeriji slik.

Izdelava spletnih strani    turnirji com   

Prehod v igro 11:11

Za razliko od prejšnje zlate učne dobe koordinacije, jo lahko v tem obdobju s treningom ohranimo na istem nivoju, saj je motorika začasno zmanjšana. V teh letih se že kaže razlika v spolu in je trening temu potrebno nekoliko prilagoditi glede na spol.

Razlika se kaže predvsem v moči, hitrosti in vzdržljivosti. V tem obdobju je bolj priporočljiv trening aerobne kot anaerobne vzdržljivosti, čeprav se bolj zreli igralci zelo hitro prilagajajo (potrebna je posebna pozornost in previdnost trenerja ).Teža igralcev je lahko v tem obdobju večja kot njihova moč mišic in je razmerje lahko precej neprimerno. V tem obdobju je dobro igralce opozarjati na pravilno prehranjevanje, trening moči pa osredotočiti na osnovno moč (dvigovanje lastne teže). Razvijamo specialno vzdržljivost, hitrost teka, krivočrtnega teka, štartno hitrost. Pri vadbi naj še vedno prevladujejo igralne oblike z različnimi zahtevami in pravili. Na tem področju naj se trener res dobro usposobi, saj je ta način vadbe za igralce zabaven in poučen.

U-14, 13 in 14 LET STARI IGRALCI

U-141. Prehod na igro 11-ih igralcev
2. Izpopolniti znanje o prepovedanem položaju v obeh fazah igre
3. V tej starostni dobi se še bolj koncentriramo na razvoj pomembnih prvin kot so:
• poudarek na moštveni igri
• razvijati osnovno znanje o conskem načinu branjenja
• izpopolnjevati osnovno kombinatoriko (daljše pas podaje, prevzemanje, varovanje, nadomeščanje...)
• visoka koncentracija pri izvajanju osnovnih tehničnih prvin v sodelovanju s soigralci kot so: podajanje, kontrola žoge, udarci na vrata
• Igrati napadalen agresiven nogomet (pritisk po izgubljeni žogi)
4. Nenehno izboljševanje osnovnih tehničnih prvin z večjim pritiskom na posameznika
5. Še naprej poudarjati načela pomembna za nogometno igro, ter spodbujanje posameznika naj sodeluje v obeh fazah igre. Izpopolniti vlogo posameznika tako pri podpori ekipe v napadu in ponovnem odvzemanju izgubljene žoge pri branjenju. Zaradi večjega števila igralcev in večje igralne površine igralci potrebujejo pravilna navodila pri izvajanju svojih nalog. Izpopolniti osnovno znanje o tem kako se med tekmo vloga posameznika spreminja glede na smer igre (napad, obramba).
6. Spreminjanje taktičnih zamisli v smislu menjave formacije med tekmo je možno samo v primeru zamenjave večjega števila igralcev.
7. Izpopolnjevati osnovne kombinacije pri prekinitvah igre (prosti strel, indirekt, udarec iz kota,...), učiti nekoliko zahtevnejše kombinacije
Napad:
• varanje: - učenje kdaj preigravati (ne na svoji polovici, v situaciji, ko se s preigravanjem lahko pride v situacijo za strel v vrata...)
- reševanje situacij 1:1
• vodenje žoge
- glava gor (pregled igre)
- v linijo gibanja nasprotnega igralca (ko nasprotnik napada od zadaj in odstrani)
- z nogo, ki je oddaljena od nasprotnika
• Odkrivanje
- Pravilno odkrivanje (kdaj k žogi/ od žoge / v prazen prostor / timing
- vtekanje za hrbet - TIMING!
• Sprejemanje žoge
- sprejem in posest žoge v omejenem prostoru in časovni stiski
- oddaja žoge v omejenem prostoru in časovni stiski
• Varovanje žoge (roke, zunanja noga...)
• Udarci: 1:1 z vratarjem v vratih, strel po tleh z NDS
- znotraj kazenskega prostora vedno udarec z NDS, meriti v daljši vratarjev kot
- zunaj kazenskega prostora SNDS ali nart v daljši vratarjev kot
• Podaje: - če igralec za hrbtom, obvezna povratna podaja
- visoke podaje in globinske podaje, na prvo in drugo vratnico
U-14Obramba:
• Pokrivanje
- 1:1 (med nasprotnikom in vrati, polbočno usmerjanje stran od vrat)
- Napadanje nasprotnika v trenutku sprejete žoge, če to ni mogoče, ne izpadati iz igre
• prestrezanje (učenje čitanja prestrezanja žogeLOGIKA (RAZUMEVANJE) IGRE
• v okviru učenja taktike (individualne, skupinske, specialne, moštvene), še posebej moštvene taktike, nenehno učiti logiko nogometne igre (zakaj v določeni situaciji žogo v globino, zakaj v širino, kdaj počasi ali hitro, kdaj prodor, kdaj širiti, ožati,...)

Povzetek
• Igranje 11:11
• Poudarjati pomen individualne posesti žoge in faze branjenja
• Izvajanje tehničnih prvin pri večjem pritisku nasprotnika
• Osnovno znanje pri spreminjanju vlog in nalog glede na smer igre
• Nenehno izboljševanje osnovnih tehničnih prvin
• Omogočiti igralcem, da čim več igrajo in samostojno sprejemajo odločitve
• Spodbujati pravilno besedno komunikacijo med soigralci
• Izvajati ustrezne razvojne aktivnosti za to starostno dobo
• Poudarjati potrebo po razvoju posameznega igralca v sklopu ekipnega uspeha

U14Zaključek
Igra je za vse igralce - vsakogar je potrebno spodbujati k sodelovanju še posebej tiste z manj
poguma. Na treningu in tekmi vedno spodbujamo uporabo spretnosti, kreativnosti in samoodločanja, ne lovimo rezultatov za vsako ceno! Spodbujajmo jih tako na treningih kot na tekmah, da je to njihova igra in naj jo igrajo z veseljem. Zavedajmo se, da je nogomet igra igralcev, zato praviloma naj na tekmah vstopijo v igro vsi igralci.

DOKUMENTACIJA TRENERJEV

Trenerji so dolžni na voditi sledečo dokumentacijo in jo imeti vedno na razpolago za vpogled vodstvu Nogometne šole:
1. Osnovne podatke o igralcih z vsemi podatki (naslov, telefon, starši, šola,..)
2. Testiranje
3. Načrtovanje in poročila
4. Mesečno prisotnost igralcev na treningih
5. Oddaja pobrane vadnine po navodilih vodje NŠ

mera logo

inst kapun

abak TV AS oglas